پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت عید غدیر صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۴-۱۷

اجرای پویش دیدار با سادات در ریگان

دبیر کانون های خدمت رضوی ریگان گفت: پویش دیدار با سادات شهرستان توسط خادمیاران رضوی و بخشداری مرکزی اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، علی فرامرزی دبیرکانون های خدمت رضوی ریگان بیان کرد: به احترام کرامت و بزرگواری حضرت رسول اکرم(ص) و به عشق مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع)  پویش ادای احترام و دیدار از خانواده معظم سادات در روستاهای شهرستان با حضور خادمیاران امام رضا(ع) و بخشدار مرکزی برگزار شد.

او تصریح کرد: به مناسبت عید سعید و مبارک غدیر خم، عید امامت و ولایت، به عشق امام مهربانی‌ها و مولود کعبه، حضرت امام علی علیه‌السلام، خادمیاران امام رضا(ع) به همراه بخشدار مرکزی ریگان به دیدار خانواده معظم سادات رفته، عید باسعادت ولایت را تبریک و از ذریه الرسول (ص)، عیدی گرفته و آن را تبرک زندگی خویش قرار دادند.

دبیر کانون های خدمت رضوی ریگان ابراز کرد: خادمیاران رضوی با حضور در این روستاها از ابتدای روستا تا منازل سادات به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

فرامرزی عنوان کرد: در روز غدیر خم پیغمبر مکرم اسلام رسالت خود را به فرموده خداوند متعال تکمیل و با معرفی حضرت علی(ع) به جانشینی خود نقشه های منافقین و مشرکین را نقش بر آب کردند.

وی افزود: به مناسبت آغاز ولایت حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) عاشقان و ارادتمندان آن حضرت در راستای  ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت برنامه های مختلفی از جمله مولود خوانی، خطبه خوانی غدیر، پخش شربت و شیرینی و برپایی ایستگاه صلواتی توسط خادمیاران انجام شد.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی