پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۲-۰۴-۱۷

مراسم ازدواج آسان ۲۰ زوج در رودبار جنوب برگزار شد

همزمان با عید غدیر مراسم ازدواج آسان ۲۰ زوج به همت خادمیاران رضوی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ شاید عشق تلفیق یک اثر خارق‌العاده از جنس نور باشد با قلب انسان‌هایی که با روی باز پذیرای آن هستند و شاید هم زنگ هشداری است برای عقلی که سرمست بر تمام سرزمین پهناور قلب می تازد. 

اصلا باید زندگی با عشق شروع شود. عشقی عمیق که اسکلت وجودی خانه‌ات را با هوایی آفتابی بنا کند. عشقی که ناملایمات روزگار ذره‌ای از ارزش و عمق آن نکاهد و چه عشقی بالاتر از اهل بیت(ع) و چه سعادتی بالاتر از نگاه آن ها بر زندگی عاشقانشان؟

حالا در شب عید غدیر خم، زندگی مشترک ۲۰ جوان رودباری با نام امیرالمؤمنین علیه‌السلام آغاز می‌شود و قلب‌های آکنده از مهر و محبتشان، با عشق حضرت علی(ع) به یکدیگر گره می‌خورد.

یک شب به یادماندنی که خاص ترین شب زندگی آن ها خواهد شد و با دعای حضرت‌ زهرا(س) خانه‌هایشان آذین بسته می‌شود و چقدر زیباست که زندگی‌ات را با نگاه خاص حضرت زهرا(س) آغاز کنی.

۲۰ جوان رودباری که در شرایط اقتصادی کنونی، استطاعت مالی برای برگزاری مراسم عروسی را نداشتند با نگاه امیرالمؤمنین علیه‌السلام و به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رودبار جنوب به خانه بخت رفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی