پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۷

۱۳ هزار وعده طعام متبرک رضوی طبخ و توزیع شد

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران سنت حسنه اطعام غدیر را با پخت و توزیع ۱۳ هزار وعده طعام رضوی در سطح منطقه و روستاهای اطراف به جا آوردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵  ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: این عید بزرگترین عید مسلمانان است و فرصت بسیار ارزشمند و مناسبی برای ترویج فرهنگ غدیر و رضوی است.

وی بیان کرد: با مشارکت خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۵ تهران در روز عید غدیر خم  تعداد ۱۳هزار پرس طعام علوی پخت و در سطح منطقه و روستاهای اطراف توزیع شد.
مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت  برنامه های شاد و متنوعی توسط خادمیاران و یاوران کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی  در سطح منطقه برگزار شده است، افزود: ۴ جشن خیابانی در سرای باغ فیض، آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) و میزهای خدمت مشاوره حقوقی، سلامت، تعلیم و تربیت، قرآنی، مذهبی و خانواده در محوطه مسجد علی ابن ابیطالب(ع) بلوار آیت الله کاشانی و میدان چهار باغ محله جنت آباد جنوبی در کنار اهالی منطقه بودند.   

وی همچنین به برپایی موکب خدام الرضا(ع) در جشن ده کیلومتری اشاره کرد و گفت: خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه در روبروی ساختمان آموزش فنی و حرفه ای در خیابان آزادی میزبان کودکان وعشاق مولا علی(ع) در این جشن بزرگ بودند.
ابراهیم یزدی خاطرنشان کرد که در روز عید قربان به لطف امام مهربانی ها با مشارکت خادمیاران و خیرین در سطح منطقه تعداد ۲۱ راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی