برگزیده دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) معتقد است برگزاری این جشنواره و مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه میتواند به شکلگیری اندیشه و باور عموم در حوزه فرهنگ رضوی کمک کند.
نقش موثر جشنواره رسانهای امام رضا(ع) در شکلگیری و تقویت باورها و اعتقادات دینی
به گزارش آستان نیوز، یوسف جلالی از شبکه پرس تیوی، با اثر «ولادت عشق» در دومین دوره جشنواره رسانهای امام رضا(ع) شرکت کرده بود؛ اثری بینالمللی و به زبان انگلیسی که موضوعش انعکاس حس و حال زائران خارجی مشرف شده به حرم امام رضا(ع) بوده است
جلالی در گفتوگو با آستان نیوز درباره جشنواره رسانهای امام رضا(ع) میگوید: رسانهها با توجه به توانمندیهایی که دارند نقش بسیار مهمی در حوزه شکل گیری اندیشهها و باورهای مردم دارند و میتوانند به تبیین ارزشها و اعتقادات فرهنگی و مذهبی نیز کمک کنند.
او میافزاید: توجه به عمقبخشی باورهای دینی یکی از ضروریاتی است که باید در رسانههای ملی و بینالمللی مورد توجه باشد، چرا که امروزه نهادینه کردن مقدسات و ارزشهای اسلامی مهمترین راهکار خنثی کردن هجمههای دشمنان است.
برگزیده دومین جشنواره رسانهای امام رضا(ع) به این نکته هم اشاره میکند که تعامل و همکاری تولیدکنندگان آثار فرهنگی، هنری و رسانهای در حوزه رضوی میتواند زمینه را برای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی فراهم کند.
صاحب اثر«ولادت عشق» ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه میتوانند در قالب همکاری با چنین جشنوارههایی کیفیت آثار خود را هم ارتقا دهند و با کسب تجربه بیشتر و مشاهده تولیدات سایر همکاران خود، سوژههایی جدید و اثرگذارتر خلق کنند.
او ابراز امیدواری میکند تداوم برگزاری این جشنواره رسانهای، به افزایش انگیزه و خلاقیت اصحاب رسانه منجر شود و روز به روز شاهد خلق آثار متنوعتر و جذابتری باشیم.