پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۰

شرکت قند تربت حیدریه برای سومین سالی متوالی واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی شد 

شرکت قند تربت حیدریه وابسته به بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی برای سومین سال متوالی، به عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

به گزارش آستان نیوز، در مراسمی که با حضور رییس کمیسیون اصل ۹۰ و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، استاندار، رئیس سازمان صمت خراسان رضوی و جمعی از مدیران و اهالی صنعت استان برگزار شد، لوح تقدیر به دکتر احسان اله اژدری مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه اهدا شد.
 

ارتقاء کیفیت محصولات تا افزایش رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان
مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه اظهار کرد: در این مراسم که توسط خانه صنعت و معدن و سازمان صمت خراسان رضوی برگزار شد، از مجموع واحد‌های صنعتی استان، ۵۲ واحد نمونه انتخاب شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
اژدری گفت: واحدهای ارزیابی شده در این فرایند در حوزه‌های مختلفی همچون صنایع غذایی، شیمیایی، معدنی، خودرو، لوازم خانگی و... بودند.
او درباره ملاک‌های ارزیابی در انتخاب واحدهای نمونه صنعتی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های حوزه تولید، کیفیت محصول، رضایت‌مندی کارکنان، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ محیط زیست و همینطور شاخص‌های مربوط به شفافیت مالی، بخشی از این ملاک‌ها به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه ادامه داد: افزایش رضایت‌مندی پیمانکاران چغندرکار طرف قرارداد، یکی دیگر از علل مؤثر در انتخاب شرکت به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان بوده که این مهم به واسطه تسویه حساب به موقع وجه چغندر خریداری شده، به دست آمده است.
او با اشاره به بهبود مستمر در شاخص‌های کیفی محصول تولیدی این کارخانه گفت: همین ارتقاء کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات تولیدی را به دنبال داشته است.
 

فرآوری 200 هزار تن چغندر سال 1401
اژدری با اشاره به فرآوری 200 هزار تن چغندر قند دریافت شده از نقاط مختلف کشور توسط این شرکت در سال گذشته اظهار کرد: در سال 1401 همچنین توانستیم به بالاترین ظرفیت مصرف چغندر با بیش از 3000 تن در شبانه روز دست پیدا کنیم.
او ادامه داد: علاوه‌براین، ضریب استحصال کارخانه به 52/5(پنج ممیز پنجاه و دو دهم) درصد افزایش پیدا کرد که با کمترین ضایعات در تولید و پایین‌ترین توقف در خطوط همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی