پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۰

فعالیت شبانه‌روزی دفاتر امانت چادر در حریم حرم مطهر رضوی + فیلم

آستان قدس رضوی فعالیت‌های متعددی در راستای ترویج عفاف و حجاب داشته‌اند که یکی از آنها فعال کردن دفاتر امانت چادر در ورودی‌های حرم مطهر به منظور تشرف آراسته‌تر و شایسته‌تر بانوان گرامی بوده است.

مسئول بخش انتظامات صحن‌ها و حریم خواهران در گفت‌وگو با آستان‌نیوز درباره فعالیت این دفاتر گفت: هم اکنون ۹ دفتر امانت چادر در حریم حرم مطهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.
مهتاب خیرالسادات افزود: این دفاتر در بست‌های شیخ طبرسی، شیخ طوسی، باب‌الهادی(ع)، باب‌الجواد(ع)، باب الرضا(ع)، باب الکاظم(ع) و ورودی نواب صفوی فعال است.
وی درباره رویکرد و هدف فعالیت این دفاتر اظهار کرد: هدف ما این است زائران با پوشش مناسب بو متناسب با فضای معنوی حرم مطهر رضوی به زیارت مشرف شوند، از همین رو در این دفاتر چادر به صورت امانی تقدیم زائران می‌شود.
خیرالسادات به آمار تحویل روزانه چادر به زائران نیز اشاره کرد و گفت: در این دفاتر به طور میانگین رورانه ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ چادر به زائران امانت داده می‌شود که این آمار در ایام مناسبتی و افزایش میزان تشرف‌ها، به ۷ تا ۸ هزار چادر در روز هم می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی