پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمياران اسلامشهر انجام شد
۱۴۰۲-۰۴-۱۷

دیدار با خانواده شهيدان سید به مناسبت عید غدیر خم

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با حضور در منزل شهيد سيد مجيد مقربي و شهيدان سید هادی و سید مصطفی صادقی از خانواده اين شهيدان تجليل كردند.

به گزارش آستان نيوز از تهران، در اين مراسم كه با همخواني صلوات خاصه امام رضا(عليه السلام) همراه بود، ‌هدایای تبرکی به رسم يادبود به خانواده اين شهید تقديم شد. 
شهيد مقربي  در روز 16 آذر سال 69 به دنيا آمد و در روز 26 بهمن سال 83 در واقعه آتش سوزي مسجد ارك تهران دچار سوختگي شده و به دليل شدت جراحات به شهادت رسيد.  
پدر شهيد مقربي در اين مراسم با ذكر خاطراتي از فرزند شهيدش گفت: سید مجید در طول زندگی به مجالس اهل البیت علیهم السلام علاقه داشت و آرزویش این بود که اسمش حسین باشد. سيد مجيد با وجود اين كه سن كمي داشت اما به مساله حلال و حرام، محرم و نامحرم بسيار مقيد بود و و هيچ زماني نمازش ترك نمي شد.  
در ادامه خادمياران كانون ايثار و شهادت شهرستان اسلامشهر با حضور در منزل شهيدان سيد هادي صادقی از شهداي دفاع مقدس و سيد مصطفي صادقی از شهداي مدافع حرم با خانواده اين دو شهيد دیدار و از آن ها تجليل و قدرداني كردند. 
ولی اله اصغری،‌ مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در اين ديدار با تبريك فرا رسيدن عيد امامت اميرالمومنين (ع) گفت: توفیق داریم که در شهرستان اسلامشهر دفتر کانون خدمت رضوی به نام حضرت رضا علیه‌السلام ثبت شده و کانوني نيز به نام کانون ایثار و شهادت وجود دارد و این بهانه ای برای دید و بازدید از خانواده های معظم شهدا است .
شهید سيد هادي  سال ۱۳۴۹ در اسلامشهر به دنیا آمد و بعد از دوران تحصیل وارد عرصه جهاد نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام در روز ششم فروردين سال 67 در منطقه دربندیخان عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در آرامستان امامزاده عقیل بن عباس (ع) به خاك سپرده شد.
شهید سید مصطفی صادقی نيز از شهداي مدافع حرم است كه در روز 16 خرداد سال 96  در منطقه حماء سوریه‌ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و جاويدالاثر شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی