پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از خوزستان
۱۴۰۲-۰۴-۱۹

کمک های خادمیاران به نیازمندان رسید

خادمیاران رضوی خوزستان به نیازمندان خدمات گوناگونی ارائه دادند.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، با فرا رسیدن فصل گرما و دمای غیرقابل تحمل استان خوزستان، خادمیاران و یاوران رضوی با کمک خیرین هم‌استانی، کولرهای خراب خانواده‌های نیازمند را تعمیر نمودند.

تعمیر کولر گازی خانواده کم برخوردار اهوازی 
با افزایش دمای هوا و در راستای اجرای طرح تعمیر لوازم خانگی خانواده‌های نیازمند؛ خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی ضامن آهو مسجد چیت ساز اهواز با تکیه بر توان فنی اعضاء کانون و با تهیه لوازم و قطعات موردنیاز، تنها کولر گازی خانواده‌ای کم‌ برخوردار را تعمیر و به ایشان تحویل دادند.

تعمیر کولر گازی منزل ایتام 

به همت کانون رضوی امام رضا علیه‌السلام شهر الهایی و با مساعدت یک فرد خیّر، گازگیری کولر گازیِ خانواده ای نیازمند، انجام و هوای مطبوع در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به وی هدیه داده شد.

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمار بی‌بضاعت 
با همیاری خادمیاران کانون خدمت رضوی شمیم رضوان مسجد سیدالشهدا(ع) بهارستان اهواز،  یک عدد واکر خریداری و به بیمار نیازمند اهدا شد. 

این کانون همچنین ۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان منطقه  توزیع نمود.
شادی دوچندان عروس و داماد با نگاه مهربان امام هشتم 
کانون خدمت رضوی شهرستان رامهرمز و با همت یاوران رضوی این شهرستان، منزل نوعروس و داماد را با وسایل نو تکمیل و تجهیز کردند و باعث خوشحالی یک زوج جوان شدند

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی