پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۱

انتخاب فاوا رضوی به عنوان معین امنیت سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور در شرق ایران

در نخستین همایش منطقه‌ای «تهدیدات نوین سایبری و اقدامات مصون‌سازی از منظر راهبردی و فنی» که امروز به میزبانی شرکت دانش‌بنیان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی برگزار شد، فاوا رضوی عنوان نماینده و معین امنیت سایبریِ سازمان پدافند غیرعامل کشور در شرق و شمال شرق ایران انتخاب شد.

به گزارش آستان نیوز، بدین ترتیب شرکت دانش‌بنیان فاوا رضوی کار تقویت امنیت سایبری شرق کشور را از طریق امن‌سازی، ممیزی و مصون‌سازی دستگاه‌های اجرایی در شرق و شمال شرق کشور بر عهده خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فاوا رضوی در این همایش با اشاره به تولید محصولات دانش‌بنیان در این شرکت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی اظهار کرد: در این راستا سیستم اتوماسیون اداری روان با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی، به سیستم روان پلاس تبدیل شده است.
مهندس مهرداد حریریان با اشاره به موضوع انقلاب صنعتی چهارم گفت: بدین منظور تکنولوژی‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم برای ایجاد سکوهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در دستور کار قرار گرفته است که در تلاش هستیم این پروژه‌ها در ماه‌های آتی به پایان برسند.
او با تاکید بر موضوع امنیت در فضای مجازی خاطرنشان کرد: امنیت سایبری مقوله بسیار مهمی است که برای تقویت آن در دستگاه‌های اجرایی شرق و شمال شرق کشور، برنامه‌های متعددی در دست اقدام قرار دارد.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فاوا رضوی ادامه داد: امیدواریم از طریق تفاهم صورت گرفته با سازمان پدافند غیرعامل کشور بتوانیم اقدامات موثری در حوزه‌های پدافند سایبری، حمل و نقل، انرژی و صدا و سیما را در استان‌های شرقی ایران انجام دهیم.
او افزود: بحث امنیت بحث فرهنگ است و باید به آن به مثابه فرهنگ نگاه کنیم و آن را پرورش دهیم.
حریریان با اشاره به برنامه‌های حمایتی این مجموعه از شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: در این خصوص برنامه‌های راهبردی متنوعی برای کمک به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از برنامه‌های فناورانه از ابتدای امسال آغاز شده است تا بتوانیم به سهم خود نقشی در توسعه این شرکت‌ها داشته باشیم.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی