پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۲

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی توسط شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی

همزمان با دهه تولید و تجارت و گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، در مراسمی که توسط سازمان صمت و خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی برای معرفی واحدهای نمونه و برتر استان برگزار شد، شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی به عنوان واحد نمونه صنعتی معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز، این برای سومین بار است که شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی موفق به دریافت این موفقیت شده است.
مدیرعامل این شرکت درباره ملاک‌های ارزیابی واحدهای برتر اظهار کرد: طی ارزیابی صورت گرفته توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان، شاخص‌هایی همچون میزان رشد تولید محصولات نسبت به سال گذشته، رشد دستاوردهای حاصل از تحقیق و نوآوری، پرداخت به موقع مالیات و... مورد بررسی قرار گرفته است.
محمدرضا رجبی مقدم گفت: کاهش مصرف انواع انرژی نظیر گاز و برق، پرداخت به موقع حقوق کارکنان، ارتقاء آموزش نیروی انسانی و تربیت کارکنان توانمند، بخشی دیگر از این شاخص‌ها به شمار می‌رود که شرکت آرد قدس رضوی با توجه به کسب امتیاز مورد نظر موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ شده است.
او با اشاره به تولید حدود 30 محصول در این شرکت خاطرنشان کرد: این محصولات در دو گروه انواع آرد و محصولات آرد پایه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آرد قدس رضوی ادامه داد: این مجموعه در کنار کمک به تامین آرد مورد نیاز مردم از طریق تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت، دو محصول شامل «مخلوط نیمه آماده نان بدون گلوتن» و «پودر کیک بدون گلوتن» را ویژه مصرف بیماران سلیاک و اوتیسم تولید کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی