پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۱

ویزیت رایگان سالمندان آران و بیدگل توسط پزشک یاور رضوی

مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل از ویزیت سالمندان مجتمع برکت توسط یاور رضوی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی این کانون علاوه بر اجرای طرح «اطعام رضوی، سفره‌های علوی» و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مجید دادخواه گفت: یاور رضوی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی از کانون سلطان طوس آران و بیدگل 21 نفر از سالمندان مجتمع برکت را به صورت رایگان ویزیت کرد.

وی تصریح کرد: طرح «اطعام رضوی، سفره‌های علوی» توسط خادمیار و خیران کانون سلطان طوس با توزیع 135 خوراک(پُرس) چلوکباب و قورمه سبزی غذای متبرک امام رضا(ع) به مبلغ 86 میلیون ریال بین نیازمندان و ایتام خانه نرگس توزیع  و اجرا شد.

به گفته وی، اعزام 2 بیمار سرطانی زائر اولی مشهد مقدس با با شعار «به عشق امام رئوف، گامی برای ظهور» و پرستاری یاور رضوی با هزینه 80 میلیون ریالی خیران از دیگر فعالیت‌های شاخص کانون سلطان طوس بود.

مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل همچنین توزیع گوشت گوسفند قربانی با ذبح یک رأس گوسفند و تهیه ۲۲ بسته گوشت آن به مبلغ ۹۵ میلیون ریال بین نیازمندان و ایتام توسط یاوران و خادمیاران این کانون را یادآور شد.

دادخواه اعطای جوایز فرهنگی را نیز به زائران کودک حرم باب المراد(ع) به مبلغ چهار میلیون و 150هزار ریال توسط خادمیاران و یاوران این کانون یادآور شد و گفت: دیدار با سادات بنی الزهرا و اهدای یک جلد نهج البلاغه و برگزاری مسابقه فرهنگی در فضای مجازی با موضوع بیان 2 حدیث حضرت رسول اکرم(ص) در مورد مقام و منزلت حضرت علی(ع) از جمله برنامه‌های فرهنگی مذهبی اخیر خادمیاران و یاوران کانون بود.

وی با اشاره به شرکت 40 نفر از سراسر کشور علاوه بر شهروندان آران و بیدگلی در این مسابقه فرهنگی اظهار کرد: مراسم اهدای جوایز با هزینه پنج میلیون و 600 هزار ریال شامل اعطای قطعه کوچک سنگ متبرک قبر امیرالمومنین(ع) به قید قرعه به هشت نفر از شرکت کنندگان در محل امامزاده برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی