پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۶

شادپیمایی خودرویی خادمیاران شیرازی در شب عید غدیر

خادمیاران شیرازی در شب عید باسعادت غدیر، شادپیمایی خودرویی در سطح شهر انجام دادند.

به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شیراز با برنامه ریزی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان در شب عید سعید غدیر خم عید امامت و ولایت، جهت شادپیمایی کاروان موتوری در روبروی مسجد ابوالفضل پشت باغ جنت ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه گرد هم آمدند.
این کاروان که شامل حدود ۱۰۰ خودرو از انواع خودروهای ایرانی و با پرچم های مختلف با رنگ های شاد و بادکنک های رنگارنگ تزیین شده بود، راس ساعت ۱۷و۵۰ دقیقه حرکت خود را شروع کرد.

این شادپیمایی موتوری که تقریباً نیمه شرقی شیراز را با سرودهای شاد مذهبی که از بلندگوهای همراه کاروان پخش می شد، طی می کرد پس از حدود دوساعت به تپه نورالشهدا سمت راست دروازه قرآن شیراز رسید.

با رسیدن این کاروان به مقصد خود یعنی تپه نورالشهدا که محل خاکسپاری پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس است مقارن با اذان مغرب و عشا خادمیاران پس از پارک خودروها و وضو نماز مغرب وعشا را به امامت یکی از روحانیون حاضر به جا آوردند و سپس صلوات خاصه امام رئوف توسط خادمیاران با خانواده هایشان قرائت شد. بعد از آن زیارت عاشورا قرائت شد.

سپس توسط جابر مهدیار مدیر کانون های خدمت رضوی استان سخنانی در مورد عید غدیر و امامت مولا امیرالمومنین بیان شد و در ادامه توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مدح امیرالمومنین و غدیر مداحی صورت گرفت و هدایایی به صورت قرعه به حاضرین توسط مدیر کانون های خدمت رضوی فارس اهداء گردبد.

این مراسم با اهداء بسته بندی شام به خانواده های خادمیاران پایان یافت و خادمیاران با خودروهای خود منطقه شهدای گمنام را ترک کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی