پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از فارس
۱۴۰۲-۰۴-۱۷

نیکوکاری غدیری خادمیاران صدرایی

خادمیاران رضوی شهر صدرا به مناسبت عید غدیر اقدامات امام رضایی انجام دادند.

به گزارش آستان نیوز از فارس خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهر صدرای شهرستان شیراز به مناسبت ایام عید سعید غدیر خم عید اکمال دین و ولایت امیرالمومنین کارهای نیکوکاری زیر را به نیابت از امام رئوف ابوالحسن علی بن موسی الرضا علیه السلام انجام دادند.

توزیع غذای گرم
خادمیاران رضوی صدرایی در این ایام به کمک خیرین در سه نوبت تعداد ۶۵۰ پرس غذای گرم پخت و به خانواده های مستضعف محل خود اهداء کردند.

هدیه ای برای نوعروس
به مناسبت این ایام پر نور و سرور از طرف کانون های خدمت رضوی صدرا تعدادی وسایل جهیزیه شامل تلویزیون، یخچال، جارو برقی، ماشین لباسشویی، گاز به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان تهیه و به زوج جوان صدرایی اهدا گردید.

جشن عید غدیر

در شب عید غدیر مراسم جشن با شکوهی توسط خادمیاران رضوی صدرا در مسجد امام صادق(ع) شهر صدرا برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پر شور مردم ولایتمدار شهر و خانواده های خادمیاران رضوی انجام گرفت حجت الاسلام ابراهیمی امام جماعت مسجد در وصف مولا علی(ع) و اهمیت عید غدیر سخنرانی کرد و سپس سرودی زیبا به مناسبت عید غدیر خوانده و هم چنین مسابقه و اهدای جوایز انجام شد.

در این مراسم پر فیض و غرق در شادی، سرود سلام فرمانده با حضور خادمیاران رضوی و همه مهمانان اجراء گردید و در پایان همه مهمان سفره با برکت مولا علی(ع) بودند و با شام از مهمانان پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی