پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۵

همایش «مدافعان حریم خانواده» در میقات الرضا برگزار شد

در راستای گرامیداشت سالگرد حجاب و عفاف همایش «مدافعان حریم خانواده» با حضور خادمان خواهر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همایش «مدافعان حریم خانواده» با حضور خادمین خواهر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهشتو پخش مستند واقعه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد با موضوع روایت کشف حجاب رضاخانی و مقاومت مردم و علما در برابر آن در تالار همایش‌های میقات‌الرضا برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهشت در این همایش اظهار کرد: خادمین آستان باید اطلاعات کامل و به روز داشته باشند لذا برگزاری دوره‌های آموزشی، تربیتی و معرفت افزایی با بهره گیری از حضور کارشناسان به طور مستمر لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رسانه است و استفاده بهینه از این فضا نیاز جامعه است، گفت:  تلاش دشمن برای از بین بردن حیا است چرا که می‌داند حجاب تا زمانی ارزش دارد که توام با عفاف و حیا باشد.
حجت الاسلام دهشت با اشاره به اینکه زنان در خط مقدم حفظ خانواده هستند، تصریح کرد:  تضعیف بنیان خانواده مهم ترین هدف دشمنان دین اسلام است لذا دشمن سعی دارد به بهانه آزادی و پیشرفت بانوان را نابود کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی