پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران انار صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۴-۲۲

اهدای جهیزیه به زوج نیازمند به نیت امام مهربانی ها

خادمیاران رضوی شهرستان انار با اهدای جهیزیه در چهارشنبه های امام رضایی یک زوج نیازمند را راهی خانه بخت کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ سید جلیل صابری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان انار گفت: به همت والای خادمیاران و با عنایت و کرامت خاصه امام رضا(ع)، خیرین نیکو کار و بنیاد کرامت رضوی، در راستای کمک مومنانه و با هدف ترویج ازدواج آسان و سیره رضوی و دستگیری از نیازمند ۵ قلم کالا شامل یخچال، گاز، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی به ارزش اقتصادی ۲۵۰ میلیون ریال تهیه کردند که به یک زوج نیازمند اهدا شد.

صابری گفت: هنگامی که به مادر آبرومند این خانواده نیازمند اطلاع داده شد، جهیزیه فرزند شما با لطف وکرامت امام مهربانی ها تامین شده است اشک شوق از چشمانشان جاری شد.

وی با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان در جامعه افزود: ما باید در تحقق امر ازدواج آسان و فرزند آوری نقش خود را ایفا کنیم و لازم است فرهنگ مشارکت و حمایت از زوج های جوان را  به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان انار بیان کرد: دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان طی مناسبت‌ های مختلف همواره در تلاش است با جذب و هدایت‌ کمک‌های خالصانه در جهت توانمندسازی خانواده های مستمند گام بردارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی