پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۶

عرضه اولیه سهام شرکت خمیرمایه رضوی در بازار فرابورس

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی از عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار فرابورس با نماد «غمایه» خبر داد و گفت: این سهام با رقابت 93 صندوق سرمایه‌گذاری بورسی واجد شرایط عرضه شد که در نهایت 44 صندوق توانستند در این رقابت سهام غمایه را خریداری کنند.

محمد صادق مروارید در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: هر سهم غمایه 44 هزار و 600 ریال کشف قیمت شد و روی تابلوی معاملات فرابورس نشست.
او ادامه داد: با توجه به این‌که قیمت فروش هر سهم 20 درصد بیش از قیمت ارزش‌گذاری در نظر گرفته شد، عرضه نماد غمایه به عنوان گران‌ترین عرضه نسبت به قیمت ارزش‌گذاری در سال 1402 شناخته شده است.
 

شفافیت تا افزایش انضباط مالی
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی، شفافیت حداکثری را هدف نخست این مجموعه از ورود به بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با رویکرد افزایش بهره‌وری در کنار شفافیت بیشتر، در تلاش است سهام شرکت‌های زیرمجموعه خود را در بازار سرمایه عرضه کند تا علاوه‌بر اطلاع عموم از این فعالیت‌ها، زمینه‌ای را برای سهام‌داری مردم فراهم کرده و تمام افراد بتوانند از بهره‌وری آن در آینده استفاده کنند.
او ادامه داد: نظم و انضباط مالی و ساختاری حداکثری شرکت‌ها و موسسات اقتصادی ذیل آستان قدس رضوی هدف دیگری است که بنیاد بهره‌وری موقوفات از ورود به بازار سرمایه دنبال می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی