پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۶

انتشار نخستین کتاب صوتی بنیاد پژوهش‌های اسلامی  

«پند بیهوده» عنوان اثری است که در نرم‌افزار‌های کاربردی در قالب کتاب صوتی برای نخستین بار از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

به گزارش آستان نیوز، انتشار آثار چند رسانه‌ای یکی از ماموریت‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی است که در همین راستا به تازگی کتاب «پند بیهوده» را در قالب کتاب صوتی منتشر کرد. 
«پند بیهوده» عنوان اثری است که به شیوه معمول ترویج اخلاق یعنی پند و اندرز  می‌پردازد. این اثر، فراتر از چیستی و چگونگی پنددهی، کارآمدی و اثربخشی آن را به چالش می‌کشد و پرسش‌هایی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. در این اثر در ۱۰ فصل به موضوعاتی همچون «پند به مثابه گونه‌ای از ارتباط»، «پند و اخلاق»، «گونه‌های پند»، «از بیهوده‌کاری تا بهره‌وری»، «واعظ بیهوده‌گو»، «گوش ناشنوا»، «تله‌های پند»، «جایگاه پندهای ناشدنی»، «دوراهه پند و اعتدال» و «مهارت پنددهی» پرداخته است.
در ابتدای هر فصل این کتاب، داستانکی آمده تا پیش از ورود به بحث، تصویری بهتر و آسان‌تر به مخاطب ارائه شود. تمرین‌های انتهای هر فصل نیز برای خودسنجی و جلب مشارکت است و نمودارهای انتهایی در این کتاب خلاصه مطالب بیان شده را در یک نگاه ارائه می‌دهد. این اثر به قلم زینب برخورداری در شمارگان یک‌هزار نسخه و در قطع رقعی در اواخر سال گذشته منتشر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی