پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۶

اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» مهرماه برگزار می‌شود 

دبیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» از برگزاری اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) در مهرماه سال جاری در مشهدمقدس خبر داد. 

امین ابراهیمی در گفت‌وگو با آستان نیوز در این خصوص اظهار کرد: در آیین پایانی این دوره از جشنواره بین‌المللی عکس مزارات، ضمن تقدیر از برگزیدگان در دو بخش «مزارات(مزارهای اسلامی)» و «نیایش(در ادیان آسمانی)»، از کتاب جشنواره نیز رونمایی خواهد شد. 
وی درباره برپایی نمایشگاه عکس‌های برگزیده این دوره جشنواره نیز گفت: در هفته دوم مهرماه، نگارخانه رضوان مشهد میزبان آثار منتخب هیئت داوران دومین جشنواره بین‌المللی عکس مزارات خواهد بود. 
ابراهیمی ادامه داد: در جشنواره امسال 7643 اثر از 1071 عکاس به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که این آثار طی دو روز توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 116 اثر از 96 عکاس شامل 62 عکاس ایرانی و 34 عکاس خارجی پذیرفته و به بخش نمایشگاه راه یافت. 
شایان ذکر است، جشنواره بین‌المللی عکس مزارات به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و در ادامه فعالیت‌های این مؤسسه با محوریت مکتب هنر رضوی، با همکاری معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی