پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۸

حضور منطقه ویژه سرخس در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد

با رویکرد معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و لجستیکی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، این موسسه در نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است، شرکت کرده است.

رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این منطقه از ابتدای امسال بسته‌های سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با بهره‌گیری از کار مطالعاتی عمیق و علمی تهیه و تدوین کرده است که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
محمدرضا برهمند گفت: با توجه به حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در این نمایشگاه، به دنبال ایجاد بستری مناسب برای توسعه تعاملات و مراودات تجاری و اقتصادی به ویژه با مناطق مربوط به محور ترانزیتی شرق کشور همچون چابهار، بیرجند و دوغارون هستیم.
او از افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۴۸ واحد تولیدی، بازرگانی و لجستیکی در این منطقه مستقر اند که از این تعداد، ۲۳ واحد فعال و مابقی در حال ساخت هستند.
رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به حضور 15 منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 7 منطقه آزاد و 9 منطقه ویژه اقتصادی، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را ارائه می‌کنند. 
او ادامه داد: علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران می‌توانند از غرفه منطقه ویژه اقتصادی سرخس واقع در سالن عطار دیدن کنند و با زیرساخت‌ها، پتانسیل‌ها، خدمات و دستاوردهای این منطقه در حوزه‌های مختلف آشنا شوند.
برهمند، ایجاد همفکری میان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات را یکی از دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست عنوان کرد و افزود: این مناطق همچنین می‌توانند فرصت‌ها و ظرفیت‌های خود را برای انجام سرمایه‌گذاری‌های مشترک به اشتراک بگذارند.
گفتنی است، نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران از بیست و هفتم تا سی و یکم تیر ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی