پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۸

دیدار معاون پشتیبانی تولیت عتبه علویه با معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی

معاون پشتیبانی تولیت عتبه علویه ضمن حضور در حرم مطهر رضوی با معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در این دیدار که با حضور محسن الاسدی، معاون پشتیبانی تولیت عتبه علویه و هیئت همراه در دفتر این معاونت انجام شد، عنوان کرد: سعی و تلاش ما در مجموعه آستان قدس رضوی این است تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیارعموم زائران ازجمله زائران عراقی قرار دهیم تا این عزیزان در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) زیارت خوبی را تجربه‌ کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین فقیه اسفندیاری ضمن تاکید بر هم‌افزایی و تبادل تجربیات با سایر اعتاب مقدس گفت: ما تمامی تجربیات، اندوخته‌ها و دانش خود را در حوزه‌های مختلف آستان قدس رضوی در اختیار اعتاب مقدس قرار می‌دهیم و از تعامل در این تجربیات استقبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: این‌گونه سفرها و بازدیدها که در خصوص انتقال تجربیات صورت می‌گیرد می‌تواند موجب ارتقا و بهبود خدمات در عتبات عالیات در کشورهای ایران و عراق باشد و امیدوارم این تعاملات استمرار یابد.
 

انتقال تجربیات دو عتبه رضوی و علوی در حوزه پشتیبانی 

معاون پشتیبانی عتبه علویه نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مخازن و انبارهای آستان قدس رضوی، گفت: خوشبختانه خدمات و همکاری‌های لازم جهت بازدید از انبارهای حرم مطهر رضوی انجام شد و با استقبال بسیار خوب خادمان بارگاه منور رضوی مواجه شدیم.
سید محسن الاسدی به اهداف سفر خود به شهر مشهد و دیدار با مسئولان آستان قدس رضوی اشاره و تصریح کرد: در این سفر چند روزه از بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی اعم از انبارهای مرکزی آستان قدس رضوی شامل فرش، کتب، کاغذ و اقلام مصرفی،کارگاه لوسترها و ساختمان اداری بازدید کردیم و تبادلات خوبی در خصوص انبارهای دو عتبه علویه و امام رضا(ع) انجام شد.
وی گفت: هدف از این بازدیدها این بود امکانات، اقدامات و ظرفیت‌های آستان مقدس رضوی در حوزه انبارداری را از نزدیک مشاهده کنیم و این تجربیات را به کشور عراق منتقل کنیم. 
سید محسن الاسدی ادامه داد: در این بازدیدها متوجه شدیم آستان قدس رضوی با دقت بالایی از اموال محافظت می‌کند، اموال داری شماره‌های شناسایی هستند و برچسب‌های اموال دارای نظم و ساماندهی ارزشمندی است، ما نیز در عتبه علویه انبارهای وسیعی داریم و از نظم خوبی برخوردارند اما علاقمندیم از تجربیات آستان قدس رضوی در خصوص نظم بیشتر آنها استفاده کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی