پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۲۸

مراسم سوگواری محرم ویژه زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه دهه اول ماه محرم مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های متعددی را در حرم مطهر رضوی تدارک و پیش‌بینی کرده است.

به گزارش آستان‌نیوز، در این ایام مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با 6 ویژه برنامه محوری به مدت 484 ساعت میزبان مخاطبان و زائران غیر ایرانی بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) است.
در همین راستا نمایشگاه 72 تن از یاران امام حسین(ع) در کل ایام ماه محرم همه روزه از ساعت 7 صبح تا 19 در صحن غدیر حرم مطهر رضوی  برگزار می‌شود.
ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی به مناسبت شهادت حضرت علی اصغر(ع) از دیگر برنامه‌های این ایام است که در نخستین روز از جمعه ماه محرم در رواق‌دارالرحمه حرم مطهر رضوی از ساعت 16 تا 18 با حضور مادران و فرزندان شیرخوار خود تدارک دیده شده است.
ویژه برنامه کاروان عنوان دیگر برنامه‌‌ای است که همزمان با دهه اول محرم در تاریخ  29 تیرماه تا 7 مرداد ماه همه روزه از ساعت 7تا 19 در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی همراه با سخنرانی، سینه زنی، پرسش و پاسخ، اهدای جوایز و... برگزار می‌شود.
همچنین در این ایام در صحن غدیر حرم مطهر رضوی نیز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم عزاداری برگزار می‌شود و در روز عاشورای حسینی قبل از نماز ظهر و عصر آئین سنتی (مقتل خوانی) همراه با سخنرانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این ایام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی