پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سخنران حرم رضوی: 
۱۴۰۲-۰۴-۳۰

شیرخوارگان حسینی لشکرکشی امت اسلام برای دفاع از حریم ولایت است 

سخنران حرم رضوی گفت: روز جهانی علی اصغر(ع) روز عطش بشر به ساحت مقدس ولایت است.  

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حلواییان در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی که صبح امروز در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی که همه ساله با حضور میلیون‌ها مادر به همراه فرزندان شیرخوار در سراسر کشور برگزار می‌شود، زمینه‌ای برای تربیت نسل مهدوی و تربیت سربازان امام زمان(عج) است. 
 

نذری برای حضرت صاحب الزمان(عج)

وی تصریح کرد: در این روز که به نام طفل شیرخواره امام حسین(ع) نامگذاری شده است، این طفل بی‌گناه را در درگاه خداوند باری تعالی واسطه قرار می‌دهیم تا جانان نظام هستی یعنی وجود مقدس حضرت حجت(عج) را به ما ارزانی دارد. 
این کارشناس دینی بیان کرد: مادران با حضور پرشور در همایش شیرخوارگان حسینی در واقع فرزندان کوچک‌شان را نذر برای قیام حضرت صاحب الزمان(عج) می‌کنند، بنابراین برگزاری این همایش بزرگ زمینه‌ساز تربیت سربازان امام زمان(عج) است. 
وی بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی صرفا مراسم عزاداری و سوگواری نیست بلکه این مراسم لشکرکشی برای امام زمان(عج) است و امروز ما با حضور در این محفل عزاداری قدمی برای آن امام غائب برداشته‌ایم. 
حجت‌الاسلام حلوائیان اظهار کرد: این لشکرکشی ناشی از عطش فطری و نیاز ما به وجود امام معصوم(ع) است و این حضور میلیونی مادران به همراه فرزندان شیرخواره گویای این مطلب است که همه آمده‌ایم که فدایی امام زمان خود باشیم و می‌خواهیم در راه دفاع از امام زمان(عج) جانفشانی کنیم. 
وی افزود: مردم ایران چهل و چهار سال است که انقلاب کرده‌اند و پای تمام سختی‌های آن نیز ایستاده‌اند، آنها شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب کرده‌اند تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانند و برای تداوم این راه باید به ایران قوی دست پیدا کنیم و با عزت و قدرت در رکاب ولی خدا باشیم و اجازه ندهیم کربلایی دیگر تکرار شود.
این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خون شهدا زمینه‌ساز ظهور است و کسانی که خون خود را در راه دفاع از انقلاب نثار کردند در واقع زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کردند و امروز مادران غیور ایران زمین آمده‌اند تا فرزندان خود را تقدیم سیدالشهدا(ع) کنند.
وی اضافه کرد: امروز روز جهانی عطش بشریت به ساحت امامت و ولایت است. این عطش از آتش آمده و آتش همان حرارتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین(ع) در دل‌های ما قرار گرفته است و امروز جان‌های تشنه بشریت نیازمند آب حیات امامت و ولایت است.
این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: مادران در این همایش شرکت کرده اند تا همچون شهید سلیمانی فرزندان خود را نذر خدمت به انقلاب اسلامی و سربازی ولایت کنند و در مکتب این شهید والامقام به سوی ظهور امام زمان(عج) گام بردارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی