پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو:
۱۴۰۲-۰۴-۳۰

منطقه ویژه اقتصادی سرخس بهترین قطب لجستیک شرق ایران است 

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در دیدار با مدیران منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در سرخس و امکان حمل‌ونقل ریلی، هوایی و جاده‌ای، این منطقه بهترین قطب لجستیکی شرق کشور محسوب می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، دکتر حسین گروسی در این جلسه که در حاشیه نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی دو منطقه با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل کالا و لجستیک یکدیگر، یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسه به شمار می‌رود.
او ادامه داد: در تلاش هستیم با کمک یکدیگر بتوانیم کریدور شرق به غرب را توسعه دهیم تا از طریق ایجاد زنجیره تامین و تجهیزات لجستیک، زمینه تبادل کالا را میان میان مناطق آزاد ماکو و ویژه اقتصادی سرخس فراهم کنیم.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس را در رونق تولید بسیار موثر خواند و خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری که توسط آستان قدس رضوی طی این سال‌ها صورت گرفته است، علاوه‌بر ایجاد اشتغال، شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه لجستیک در این منطقه هستیم.
 

توسعه همکاری برای تقویت کریدور شرق به غرب
رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز اظهار کرد: افزایش تعامل میان دو منطقه، بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشترک برای رشد تولید و همچنین استفاده از تجربیات یکدیگر به منظور توسعه فعالیت‌ها و زیرساخت‌ها، بخشی از اهداف این جلسه به شمار می‌رود.
محمدرضا برهمند گفت: در این دیدار همچنین بر توسعه همکاری میان دو منطقه برای تقویت کریدور شرق به غرب و حضور پر رنگ تر در این مسیر تاکید شد. 

گفتنی است، نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران از بیست و هفتم تا سی و یکم تیر ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی