پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۳۰

اولین اجرای پویش اذان در تبریز انجام شد

با حضور خادمیاران کانون زیارت استان اولین اجرای پویش سروش رحمت در معابر عمومی شهر تبریز انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، محمد فتاحی از کانون خدمت رضوی زیارت استان گفت: نظر به احياء شعائر ديني در سطح جامعه و اهتمام به فعاليت‌هاي فرهنگي و كمك به رفع آسيب‌هاي اجتماعي و مقابله با حيازدايي از جامعه اسلامي و همچنين سوق جامعه به سوي معنويت و دعوت از آحاد امت اسلامي به اعمال عبادي و بندگي، اجرای پویش سروش رحمت توسط خادمیاران و یاوران رضوی از طرف آستان قدس رضوی در کشور برنامه‌ريزي شده است. 

وی افزود: در این پویش خادمياران علاقه‌مندي كه داراي صوت و الحان خوش مي‌باشند، در ميادين، چهارراه ها، معابر اصلي و پر تردد شهرها با كاور خادمياري در وقت نماز ظهر و یا مغرب، حاضر شده و اقدام به اقامه اذان در معابر پرتردد مي‌نمايند.

فتاحی اضافه کرد: در اجرای این پویش، خادمیاران و یاوران رضوی کانون زیارت طی دو مرحله تمرینی که از قبل داشتند در اولین روز از ماه محرم هنگام اذان مغرب و عشا در چهار راه پرتردد ابوریحان شهر تبریز حاضر و اولین اجرای پویش اذان را عملیاتی کردند.

فتاحی افزود: با توجه به استقبال مردمی از پویش اذان، اجرای پویش سروش رحمت در معابر عمومی شهر تبریز در طول ماه محرم تا اربعین، با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در کنار مردم مومن ادامه خواهد داشت. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی