پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۱

معرفی خدمات و محصولات شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در نمایشگاه معدن و متالوژی مشهد

با هدف معرفی محصولات و خدمات شرکت صنایع معادن و عمران رضوی، این مجموعه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات مشهد حضور یافته است.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه که از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است، شرکت‌های برتر در حوزه فولاد، فلزات، قالب‌سازی، آهنگری، ریخته‌گری و صنایع نسوز به مدت 5 روز حضور دارند.

 

توسعه بازارهای جدید در حوزه معدن

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی اظهار کرد: شناسایی و کشف بازارهای جدید و نیز ارائه آخرین دستاوردهای این شرکت، بخشی دیگر از اهداف حضور در نمایشگاه بین‌المللی مشهد به شمار می‌رود.

دکتر مهدی قربانی گفت: حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست، امکان برقراری ارتباط با دست‌اندرکاران حوزه معدن و متالوژی را که یکی از زیرشاخه‌های فعالیت این شرکت است، فراهم می‌کند.

او درباره برنامه‌های شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در نمایشگاه مشهد تصریح کرد: از جمله فعالیت‌هایی که توسط تیم مجرب مدیران بخش معدن و بازرگانی شرکت صورت می‌گیرد، می‌توان به برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان داخلی و خارجی، معرفی دقیق محصولات و ارائه اطلاعات مورد نیاز برای خرید از این مجموعه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌های دولتی و خصوصی معتبری حضور دارند که در تلاش هستیم علاوه‌بر حفظ ارتباط نزدیک با مشتریان فعلی، بازار محصولات خود را توسعه دهیم.

 

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و متالورژی صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از سی‌ویکم تیرماه تا سوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از غرفه شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در سالن فردوسی دیدن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی