پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر بخش بین الملل کنگره جهانی حضرت رضا(ع) تشریح کرد؛
۱۴۰۲-۰۵-۰۲

بررسی زمینه های همکاری کنگره جهانی رضا(ع) با جامعه المصطفی العالمیه 

دبیر بخش بین الملل کنگره جهانی حضرت رضا(ع) از نشست هماهنگی با معاون بین الملل جامعه المصطفی و بررسی زمینه های همکاری در خصوص برگزاری این کنگره خبر داد.

دکتر زهره خوارزمی، دبیر بخش بین الملل کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در گفت وگو با آستان نیوز گفت: در ادامه پیگیری ها و رایزنی های دبیرخانه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با مجامع، مراکز و شخصیت های موثر و فعال در حوزه بین الملل، در نشست با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن قنبری معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعه المصطفی العالمیه زمینه های همکاری کنگره با این نهاد بررسی شد و موافقت هایی صورت گرفت.
خوارزمی با اشاره به استقبال جامعه المصطفی از همکاری با کنگره جهانی حضرت رضا(ع) گفت: در این نشست مقرر شد،  مدیر اروپا و آمریکا در جامعه المصطفی به عنوان رابط و مسئول پیگیری امور کنگره با دبیرخانه کنگره همکاری کند. همچنین برنامه نشست های تخصصی مجازی و حضوری با اخذ نظر کارشناسان جامعه المصطفی در مناطق مختلف طراحی شود.
طبق گفته دکتر خوارزمی، همچنین امکان سفارش مقالات به اندیشمندان خارجی و توجه به ظرفیت کشورهای با سابقه در عدالت خواهی همچون آمریکای لاتین و آفریقا از دیگر دستورالعمل های این نشست بود.
 این خبر حاکی است، در این جلسه از سوی معاونت بین الملل جامعه المصطفی ارتباط با شخصیت های علمی مرتبط با المصطفی از حوزه شبه قاره و کشورهای کنیا، ژاپن، ترکیه و اندونزی توصیه و معرفی شد.
شایان ذکر است، پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)  با موضوع «اندیشه تمدنی امام رضا علیه السلام؛ عدالت برای همه، ظلم به هیچ کس» در اردیبهشت 1403 به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی