پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۲

انتخاب شرکت خمیرمایه رضوی به عنوان خانه بهداشت برتر استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی از انتخاب این مجموعه به عنوان خانه بهداشت برتر، بهداشت‌یار نمونه و نیز خانه بهداشت کارگری برتر خراسان رضوی خبر داد و گفت: این لوح از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به واسطه انجام مراقبت‌های بهداشتی و صیانت از سلامت کارگران و خانواده‌های آن‌ها دریافت شده است.

محمدصادق مروارید در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این برای نخستین بار است که شرکت خمیرمایه رضوی موفق به کسب عنوان خانه بهداشت برتر استان شده است. این مجموعه در سال‌های گذشته نیز عنوان واحد برتر ایمنی و بهداشت حرفه‌ای استان را در کارنامه خود دارد.
او ادامه داد: این لوح و تندیس پس از ارزیابی و بررسی کامل مستندات سازمان تامین اجتماعی و نیز مدیریت بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی به شرکت اعطا شده است.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمن‌سازی محیط کار و سلامت کارکنان خاطرنشان کرد: در این راستا اقداماتی همچون برگزاری مستمر و سالانه معاینات ادواری از سال 1383 تاکنون، آلاینده‌سنجی عوامل زیان‌آور محیط کار از سال 1388 تاکنون، ارتباط و تعامل کامل و موثر با اداره کار، مرکز بهداشت و محیط زیست و... انجام شده است.
او ادامه داد: برگزاری مستمر و ماهانه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار و همچنین هزینه کرد برای امور بهداشت حرفه‌ای و ایمنی که نوعی سرمایه‌گذاری پرسود است، بخشی دیگر از این موارد به شمار می‌رود.
مروارید با تاکید بر لزوم ایجاد محیط کاری امن و سالم از طریق کاهش و حذف بیماری‌ها و حوادث ناشی از کار گفت: شرکت خمیرمایه رضوی با همکاری شرکتی دانش‌بنیان، از سال آینده پروژه تصفیه پساب را از طریق بازچرخانی کامل آب به بخش کشاورزی عملیاتی خواهد کرد.
او ادامه داد: اجرای این طرح علاوه‌بر جلوگیری از ورود پساب به محیط زیست، باعث حذف کامل آلایندگی پساب خمیرمایه خواهد شد.
مروارید افزود: این شرکت با استفاده از نیروهای با تجربه و متخصص در زمینه ایمنی و بهداشت محیط کار و همچنین بکارگیری مشاوران ایمنی، تلاش کرده است سطح ایمنی و سلامت محیط کاری خود را افزایش دهد که در این راستا با بررسی روزانه تمامی نقاط ناایمن و رفع آن در اسرع وقت، شاهد کاهش چشم‌گیری در زمینه بروز حوادث و شبه حوادث بوده‌ایم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی