پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۲

برگزاری روضه های خانگی توسط کانون های خدمت رضوی بانوان تبریز

در جلسه مسئولان کانون های خدمت رضوی بانوان و امور خانواده شهرستان تبریز بر امر سنتی برگزاری روضه های خانگی در ماه محرم و صفر تاکید شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جلسه مسئولان کانون های امور بانوان و خانواده خدمت رضوی تبریز در محل دبیرخانه کانون مرکزی شهرستان برگزار گردید.                                                

در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و طنین صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام آغاز شد ابتدا محمد یوسف شاکری مدیر کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی به جایگاه والای بانوان خادمیار در کانون های خدمت رضوی مرکزی و محله ای شهرستان ها اشاره کرد و گفت: قشر عظیمی از جامعه ما را بانوان مومن و متدین تشکیل می دهد که حضور و فعالیت خادمیاران خواهر در کنار خادمیاران آقا مکمل یکدیگر بوده و موجب پویایی و تعالی خدمت بی منت به مخدومین تحت پوشش کانون خدمت رضوی می باشد. 

در ادامه جلسه رقیه نوری زاده مسئول کانون موضوعی بانوان و امور خانواده استان به تشریح برنامه های تخصصی کانون بانوان در طول ماه محرم و صفر پرداخت و گفت: برنامه کانون های خدمت رضوی امور بانوان و خانواده باید مردم محور باشد و یکی از برنامه های مهم مردمی که از طرف آستان قدس رضوی بر روی آن تأکید می شود احیای سنت حسنه برگزاری روضه های خانگی در منطقه تحت فعالیت کانون در ایام محرم و صفر است. 

در ادامه نوری زاده به ظرفیت عظیم برگزاری روضه های خانگی در ایجاد روحیه تعامل و همکاری در بین آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: برگزاری روضه های خانگی می تواند محلی برای دعوت عمومی جهت مشارکت بانوان جامعه در اجرای طرح حُسنا که همان تهیه جهیزیه برای نو مزدوجین است، باشد. 

در آخر این جلسه دو ساعته نوری زاده ضمن پاسخ به سوالات مطروحه از طرف حاضرین، به اهمیت برگزاری کارگاه های سبک زندگی رضوی برای نومزدوجین در مساجد و محل کانون بانوان اشاره کرد و از مسئولان کانون ها خواست برای این امر مهم اهمیت بیشتری قائل شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی