پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای ترویج فرهنگ مطالعه انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۵-۰۲

راه اندازی ویژه برنامه رادیو رئوف در نجف آباد

ویژه برنامه رادیو رئوف در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و سهولت دسترسی عموم مردم در استفاده از کتاب با همت کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خادمیاران رضوی نجف آباد راه اندازی شد.

ابراهیم ولایتی، دبیر کانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان نجف آباد ضمن اعلام این خبر در گفتگو با آستان نیوز اصفهان گفت: ویژه برنامه رادیو رئوف هر هفته روزهای چهارشنبه توسط خادم یاران رضوی کانون تخصصی کتاب و کتاب خوانی ضبط و پس از انجام امور فنی منتشر می گردد.

ولایتی تاکید کرد: این ویژه برنامه که به همت تعدادی از اعضای هنرمند کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و سهولت دسترسی در استفاده از کتاب راه اندازی شده است، ضمن معرفی کتاب با ضبط داستان آن یا بخشی از کتاب بصورت صوتی علاوه بر معرفی آن کتاب، داستان را برای استفاده مخاطب جذاب و برای استفاده در مسیر مسافرت و فرصت های قابل بهره برداری مانند انتظار در مطب پزشکان، داروخانه ها، صف نانوایی ها، آرایشگاه ها، بانک ها و هر کجا که افراد لحظاتی را منتظر دریافت خدمت می مانند با این روش به بهره برداری مناسب و مفید تبدیل می کند.

دبیر کانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان نجف آباد در خصوص نحوه اطلاع رسانی عمومی این برنامه گفت: با چاپ QR بر روی پوسترهای زیبا و جذاب و نصب در محل های انتظار خدمت، افراد با اسکن آن می توانند مطالب را گوش داده و کتاب مورد علاقه خود را برای مطالعه انتخاب و با مراجعه به کانال معرفی شده استفاده نمایند. در گام بعدی این فعالیت فرهنگی با رایزنی با فروشگاه های بزرگ و نصب QR بر روی کیسه های پارچه ای برای ایجاد فرهنگ مطالعه و نیز حذف نایلون از زندگی روزمره پیش‌بینی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی