پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۳

برنامه ریزی برای اجرای پویش طرح سروش رحمت در نجف آباد

در راستای برنامه ریزی و تقسیم وظایف بین کانون های تخصصی در جهت برگزاری طرح پویش سروش رحمت در سطح نجف آباد جلسه شورای فرهنگی کانون مرکزی خادم یاران رضوی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، ابراهیم ولایتی، دبیر کانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان نجف آباد در این جلسه ضمن تبیین وظایف کانون های تخصصی و محله ای و همچنین تشویق جوانان و نوجوانان در برگزاری و حضور پرشور در طرح پویش سروش رحمت در سطح وسیع در شهرستان نجف آباد تاکید کرد.

ولایتی اذان گفتن در معابر و بازار های شهر را جزو سنت های دیرین مردم شهرستان نجف آباد دانست که متاسفانه در حال حاضر رو به فراموشی است و تاکید کرد: طرح اقامه اذان باید به صورت گسترده توسط خادمیاران رضوی در سطح شهرستان انجام شود و اجرای این طرح مهم با قید فوریت برای عموم مردم شهر بلاخص جوانان و نوجوانان بر عهده کانون تخصصی جوانان و نوجوانان سپرده شد تا با تهیه شیوه نامه و هماهنگی با دستگاه های فرهنگی از قبیل آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی و... تلاش جدی نمایند و این سنت فراموش شده را در کل شهر احیا نمایند، همچنین ترویج این فرهنگ بین عموم مردم توسط کانون تخصصی تبلیغ دینی با همکاری، همیاری و مساعدت سایرکانون های تخصصی و محله ای صورت پذیرد.

دبیر کانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان نجف آباد گفت: آماده سازی زمینه حضور کلیه خادم یاران رضوی توانمند شرکت در این طرح و شرکت در پویش در سطح وسیع و گسترده باید توسط کانون تخصصی تبلیغ دینی، فراهم گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی