پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۳

برگزاری همایش تقدیر از خادمین هیئت های مذهبی منطقه ۱۹ تهران

همایش تقدیر از خادمین هیئت های مذهبی منطقه ۱۹ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران مراسم تقدیر از خادمین هیئت های مذهبی منطقه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهداء بازار مرکزی میدان تره بار برگزار شد.

همایش تقدیر از خادمین هیئت های مذهبی برای اولین بار در راستای اهداف خدمت رضوی برای هم افزایی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم ایام دهه اول ماه محرم، به ابتکار کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران برگزار شد، مراسم مزبور با تلاوتی چند از آیات قران کریم توسط یکی از قاریان کانون قرآنی و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رئوف(ع) آغاز گردید. 

مهدی عربی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران گزارشی از اهداف و برنامه های کانون خدمت رضوی منطقه به حاضران در همایش ارائه داد و هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ عاشورایی و امام رضایی تحت پرچم ولایت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: خادمیاران برای گسترش خدمت رضوی در تمامی عرصه های مختلف نیازمند استفاده از پتانسیل های سایر گروه های خدمت می باشند که با همفکری یکدیگر، رسالت خدمت واقعی رضوی را می توان برای نیازمندان منطقه به ثمر برسانیم.

در ادامه برنامه های متنوع نظیر سخنرانی در باب عزاداری دهه اول و مداحی توسط ذاکرین اهل بیت(ع) اجرا شد.

در پایان مراسم از مسئولان هیئت های مذهبی با اهدای لوح یادبود مزین به تصویر سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی