پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۵

اعزام کاروان عزاداران حسینی مازندران به مشهدالرضا(ع)

مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران اعلام کرد با هدف شرکت در مراسم عزاداری اقوام در صحن و سرای هشتمین کوکب آسمان امامت و ولایت و تعظیم شعائر دین کاروان خادمیاران رضوی به مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران محمداسماعیل امام زاده اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ عزاداری اقوام ایران اسلامی کاروانی متشکل از ۲۳۰ نفر از خادمیاران رضوی از استان در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران گفت: این کاروان با هدف اعلام عرض ارادت و پابوسی بارگاه ملکوتی و نورانی علی بن موسی الرضا(ع) و اقامه عزا در ویژه برنامه حسینیه حرم در صحن قدس به مشهدالرضا اعزام شد. 

وی خاطرنشان کرد: کاروان متشکل از خادمیاران از شهرهای مازندران شامل گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود قائمشهر، ساری، سوادکوه، سیمرغ، شیرگاه و محمودآباد در صفوف منظم و در حالی که پیراهن مشکی بر تن داشتند با حضور در حرم رضوی عشق و مودت و نیز دلدادگی خود را به خاندان اهل بیت به ویژه علی بن موسی الرضا نشان دادند.

امام زاده یادآور شد: شرکت کنندگان در ویژه برنامه حسینیه حرم در صحن قدس به ساحت مقدس امام هشتم تسلیت و تهذیت خود را اعلام داشتند.

لازم به یاد آوری است در مازندران ۱۲ هزار خادمیار به ارایه خدمت رضوی می پردازند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی