پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

اجرای طرح "پلاک هشت"
۱۴۰۲-۰۵-۰۶

خانواده شهید مدافع حرم سید رضا طاهر تکریم شدند

دبیر کانون های خدمت رضوی بابل از اجرای طرح پلاک هشت در این شهرستان با هدف تکریم از خانواده شهید مدافع حرم شهید سیدرضا طاهر خبر داد.

به گزارش آستان نیوز مازندران خادمیاران رضوی از کانون ایثار و شهادت در دهمین شب ماه محرم با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر از مقام شامخ این خانواده بزرگوار شهید تجلیل به عمل آوردند.

شهید سیدرضا طاهر هریکندئی در دهم دی ماه سال ۱۳۶۴ در خانواده مذهبی و مومن به دنیا آمد. سیدرضا عاشق ولایت بود و علاقه زیادی به مقام معظم رهبری داشت و خود را با افتخار سرباز آقا می دانست. ایشان سال ۱۳۸۹ ازدواج می‌کند و در سال ۱۳۹۱ خداوند هدیه ای به نام سید محمد به او می بخشد.

در ۲۱ آبان ماه ۹۴ داوطلبانه برای دفاع از حرم بی بی زینب برای اولین بار به سوریه اعزام شد. اولین ماموریت ایشان به سوریه ۵۰ روز طول کشید. پس از برگشت از سوریه با اصرار خودش به همراه خانواده عازم سفر مشهد مقدس می شود و در دومین اعزامش به سوریه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۵ مصادف با مبعث پیامبر و به دلیل درگیری سنگینی که در زمان آتش بس در منطقه خان طومان در جنوب حلب صورت گرفته بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر شهید به همراه ۱۲ تن از همراهانش در خان طومان باقی ماند تا اینکه در پایان اردیبهشت به وطن بازگشت و در گلزار شهدای هریکنده بابل آرام گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی