پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۰۵-۰۸

ارائه مشاوره تخصصی رایگان در حوزه امور گمرکی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی از ارائه مشاوره‌های تخصصیِ رایگان در حوزه امور گمرکی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان توسط این مجموعه خبر داد.

مجتبی بهنام تقدسی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: شرکت صنایع پیشرفته رضوی می‌تواند به عنوان بازوی شرکت‌های دانش‌بنیان خدماتی همچون مشاوره‌های تخصصی و رایگان را در حوزه امور گمرکی ارائه دهد.
او گفت: این جلسات با حضور مهندس فرامرزی، معاون فنی و امور گمرکی سابق گمرکات خراسان رضوی هر هفته روزهای یکشنبه در محل شرکت صنایع پیشرفته رضوی واقع در انتهای توس ۱۰، نبش میدان کارگر برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی، اختصاص و راه‌اندازی اتاق خدمت در حوزه دانش‌بنیان را یکی از اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.
او ادامه داد: در همین راستا شرکت‌های دانش‌بنیانی که مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف قضایی، گمرک، بازرسی، جذب سرمایه‌گذار خارجی و ... دارند، می‌توانند در این اتاق خدمت که با حضور مدیران و خبرگان مرتبط، در یکی از روزهای هفته تشکیل می‌شود، حضور یابند و در فضایی صمیمانه مشکلات خود را مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنند.
بهنام تقدسی با اشاره به سیاست‌های در نظر گرفته شده در راستای بهره‌مندی واحدهای تولیدی خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران در کنار آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد بستر مناسب و ارائه تسهیلاتی همچون ورود ماشین‌آلات، قطعات و مواد اولیه برای واحدهای تولیدی و شرکت‌ها است که می‌تواند کمک شایانی به رشد تولید در شرکت‌ها و پیشرفت آن‌ها باشد.
گفتنی است، علاقمندان می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۰۹۱۵۵۱۷۶۶۸۶ و ۰۵۱۳۱۹۱۱۳۲۷ برای حضور در این جلسات اقدام کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی