پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه انجام شد،
۱۴۰۲-۰۴-۰۳

گلباران مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) 

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و ایام شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایشان آیین گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)  برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی آیین گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارت بارگاه نورانی این امامزاده برگزار شد.
این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیریت آستان مبارک، مدیران و کارکنان نهادهای تابعه قوه قضائیه و جمعی از مسئولین فرهنگی و اجرایی شهرستان طبس برگزار و حاضرین با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدای مدفون در این آستان مبارک ادای احترام کردند.
برپایی ایستگاه «عموی مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان دیگر برنامه اجرا شده به مناسبت هفته قوه قضائیه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) است که حجت الاسلام و المسلمین معماریان رئیس دادگستری شهرستان طبس با همراهی دادستان و جمعی از کارکنان مجموعه خود پس از مراسم گلباران از این ایستگاه بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی