پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۰۷

روابط عمومی و سر رابط کانون خبر و فضای مجازی معرفی شدند

با حکم مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر غلامعباس صفرپور به عنوان روابط عمومی و هاشم رنجبریان به عنوان سر رابط کانون خبر و فضای مجازی این دبیرخانه معرفی شدند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مهران خورده بین مقدم مدیر کانون های خدمت رضوی استان از انتصاب غلامعباس صفر پور به عنوان مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و هاشم رنجبریان به عنوان سررابط کانون خبر و فضای مجازی این دبیرخانه خبر داد و افزود: این دو بخش به عنوان انعکاس دهنده فعالیت های دبیرخانه و کانون های خدمت رضوی استان نقش مهمی در آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی خادمیاران رضوی دارند.
وی افزود: غلامعباس صفرپور خادمیار رضوی و از کارکنان رسمی و با سابقه صدا و سیمای مر کز بوشهر می باشد که آشنایی کامل او با فعالیت های رسانه ای و رسانه های ارتباط جمعی می تواند برای روابط عمومی دبیرخانه تحول آفرین باشد.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر همچنین به معرفی هاشم رنجبریان؛ سر رابط جدید کانون خبر و فضای مجازی پرداخت و افزود: رنجبریان سال ها در حوزه خادمیاری به عنوان دبیر خبر این کانون فعالیت داشته است.
خورده بین مقدم با اشاره به اینکه امروزه رسانه و فضای مجازی کاربردی ترین راه های تبلیغ هستند افزود: معرفی هر چه بیشتر فرهنگ رضوی و فعالیت های کانون های خدمت رضوی منجر به ارائه خدمات بیشتر به اقشار کم برخوردار و نیازمند جامعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی می شود.
وی با آرزوی موفقیت برای صفرپور و رنجبریان در جایگاه های جدید از آنها خواست تا بر اساس سیاست های آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی اقدام کنند و همه توانایی و ظرفیت های خود را در این راستا به کار گیرند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی