پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای تکریم خانواده شهدا انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۵-۰۷

دیدار خادمیاران و یاوران رضوی زرند با خانواده شهید نورالدینی

در راستای تکریم خانواده شهدا و در ایام سوگواری سیدالشهدا علیه السلام خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند با خانواده شهید احمد نورالدینی دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند در ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و یاران با وفایشان به دیدار خانواده شهید احمد نورالدینی رفتند.

محمدرضا حسین زاده، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان زرند گفت: در ایامی که همگی عزادار سرور و سالار شهیدان هستند و در مجالس عزاداری و سوگواری امام حسین علیه السلام حضور دارند، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند به دیدار مادر شهید احمد نورالدینی در روستای بابتنگل رفتند.

وی افزود: در زمانی که همه مردم در تکایا و حسینیه ها مشغول عزاداری هستند این مادر شهید به دلیل بیماری و کسالت امکان حضور در مراسم سیدالشهدا را ندارد، که خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زرند به دیدار او رفتند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان زرند خاطرنشان کرد: خادمیاران با هدف زنده نگه داشتن یاد شهید و دلجویی از مادر شهید که علی اکبر خود را در راه دفاع از میهن هدیه کرده بود به این دیدار رفتند و با همراه داشتن پرچم متبرک رضوی فضای خانه را عطرآگین کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی