پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۱

عزاداری نوآموزان قرآنی در ماه محرم

همزمان با ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان و یاران با وفایشان، از سوی مرکر قرآن کریم آستان قدس رضوی، مراسم‌های عزاداری برای  نوآموزان طرح‌های قرآنی این مرکز در ۱۲منطقه مشهد حال برگزاری است.

به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم‌های عزاداری ویژه ۱۸۰۰ فراگیر طرح‌ " پیشگامان قرآنی یک" (ترم دوم مهدالرضا(ع) و ۱۷۵ قرآن آموز طرح "۹۰ روز نورانی"  به صورت مجزا در ۱۲۵ کلاس آموزشی در ۱۲منطقه مشهد به اجرا درآمد. هم چنین کلاس‌های آموزشی با پرچم های عزای حسینی تزیین شده است و مراسم‌های عزاداری سید و سالار شهیدان در کلاس‌های آموزشی طرح‌های« پیشگامان قرآنی یک»  و «90روز نورانی» با اجرای برنامه‌های از جمله سرود، مرثیه سرایی از مقام شامخ حضرت حسین(ع) و واقعه کربلا، اجرای مسابقه و توزیع نذری میزبان حضور کودکان و نونهالان بالای ۶ سال، خانواده‌های کودکان و مربیان قرآنی بود.
 در این مراسم‌های عزاداری مربیان قرآنی درباره روز تاسوعا و عاشورا و رشادت‌ها و وفاداری حضرت ابالفضل العباس (ع) و یاران باوفای امام حسین (ع ) برای کودکان تعریف می‌کنند و کودکان تصاویری درباره روزتاسوعا و عاشورا نقاشی و رنگ آمیزی می‌کنند.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی