پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۲

تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان واحد منتخب کشور در سی و چهارمین جشنواره ملی «امتنان» در سال 1401 تقدیر کرد. 

به گزارش آستان نیوز، این لوح تقدیر که به امضاء سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده، به پاس نقش‌آفرینی ارزشمند بیمارستان رضوی در حوزه سلامت کشور و انتخاب به عنوان واحد شایسته تقدیر در این دوره از جشنواره امتنان، توسط امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان اهدا شد. 
همزمان با هفته بزرگداشت مقام کار و کارگر در اردیبهشت ماه امسال، بیمارستان رضوی به عنوان واحد نمونه استان خراسان رضوی در سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان معرفی و تقدیر شده بود.
این واحد خدماتی در ارزیابی مجدد توسط بازرسانی از مشهد و تهران برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره به نمایندگی از استان خراسان رضوی انتخاب و مورد تجلیل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت. 
در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای سیدصولت مرتضوی رسیده، آمده است:
«امروزه با توجه به افزایش سریع رقابت‌ها و پیچیدگی‌های عصر اطلاعات، واحدهای تولیدی نیازمند مهارت‌هایی چون خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی هستند تا بتوانند با علم روز پیشرفت کنند. همچنین برای ادامه حیات در دنیای متغیر اقتصادی، باید ضمن شناخت تحولات پیرامون برای رویارویی با آن‌ها پاسخ‌های بدیع و تازه تدارک دیده و در راستای تأثیرگذاری بهینه و شکل‌دهی فعالانه به این تحولات حرکت کند. 
در عصری که رشد اقتصادی کشورها مستلزم افزایش بهره‌وری، ایجاد تکنولوژی‌های جدید و کالا و خدمات نوین است؛ در پیمودن مسیر آینده‌ساز گام دوم انقلاب، بیش از گذشته به دستیابی و تجهیز به مؤلفه‌های رشد اقتصادی نیازمندیم. مدیران مجموعه های تولیدی و خدماتی به عنوان فرماندهان میدان پرمخاطره عرصه کار و تولید در جهاد سخت اقتصادی دوران تحریم و در سالی که به عنوان "مهار تورم و رشد تولید" مزین است، در پیشبرد اهداف اقتصادی و غلبه بر موانع و مشکلات تولید و همچنین ارتقاء ارائه خدمات اجتماعی به کارگران خدوم، متناسب با اقتضائات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در راستای اجرای فصل هشتم قانون کار نقش بسزایی دارند. بی‌شک تقدیر از همت و انگیزه والای شما مدیر محترم، امتنان از ارزش والای کوشش خالصانه و مدیریت خلاقانه شماست».

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی