پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۳

تجلیل از مادران فردا

با هدف تجلیل از مقام مادران و ترویج فرهنگ فرزندآوری و جوانی جمعیت، گروهی از مادران ساکن حاشیه شهر مشهد میهمان آستان قدس رضوی و زائر امام هشتم(ع) شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، این گروه زائران شامل ۲۷۰ نفر از مادران باردار ساکن منطقه رضویه بودند که با مشارکت ستادهای محلی حوزه جوانی جمعیت شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
در کنار ارائه خدمات فرهنگی به این مخاطبان، امروز اولین گروه از آنها به دعوت آستان قدس رضوی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شوند.
این مادران علاوه بر دریافت هدایای متبرک و اقلام فرهنگی، دعوت‌نامه حضور خانوادگی در مهمانسرای حضرت را نیز دریافت کردند و مهمان خوان پربرکت رضوی خواهند شد.

شایان ذکر است قرارگاه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی با همکاری دانشگاه‌ها و کارشناسان، تلاش خود برای تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت در راستای آگاه‌سازی عمومی در جامعه آغاز کرده است و حضور در مناطق مختلف شهری به ویژه مناطق کم برخودار با هدف ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی از جمله برنامه‌های این قرارگاه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی