پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دیدار رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با مدیر عامل انتشارات به‌نشر صورت گرفت:
۱۴۰۲-۰۵-۱۵

بررسی ظرفیت‌های دانشگاهی در زمینه تامین محتوای آثار ادبیات دینی در انتشارات به‌نشر

جلسه‌ هم‌اندیشی و هم‌فکری بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاهی در زمینه تامین محتوای آثار ادبیات دینی با حضور رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در دفتر مدیرعامل انتشارات به‌نشر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز ، در راستای تاکیدهای تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر حرکت دانشگاه به سمت شناسایی و تامین بخشی از نیازهای آستان قدس رضوی، سلسله جلساتی با حضور رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدیران مجموعه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که در جلسه مشترک رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدیرعامل به‎نشر نیز اقدامات مشارکتی بین دانشگاه و انتشارات به‌نشر مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت. 

در این نشست حجت‌الاسلام محسن جهانگیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن ارائه توضیحاتی از وضعیت فعلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، گفت: 500 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی هستند، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کاربردی و مفیدی در دانشگاه تدوین می‌شود که بسیاری از این آثار می‌تواند در خدمت چاپ و نشر باشد. 

وی افزود: این دانشگاه بیش از 50 تن عضو هیات علمی دارد که این اعضا موظف‌اند هرسال دو مقاله علمی پژوهشی در گروه موضوعی خود ارائه کنند که این مقالات نیز می‌تواند در خدمت تولید محتوای مکتوب باشد و دانشگاه علوم اسلامی رضوی آمادگی دارد در خصوص هرگونه فعالیت مشترک با به‌نشر تفاهم‌نامه همکاری منعقد کند. 

حسین سعیدی مدیر عامل انتشارات به‌نشر نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه افزود: انتشارات به‌نشر آمادگی دارد که در 4 محور با دانشگاه علوم اسلامی، فعالیت مشترک تعریف کند. 

وی، تولید محتوا در حوزه ادبیات دینی، تربیت نویسنده از بین دانشجویان دانشگاه رضوی، ارزیابی محتوایی آثار توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و تامین و تربیت نیرو در زمینه فروش و بازرگانی، تولید کتاب و فضای مجازی و امور ترویجی را از محورهای پیشنهادی برای انجام فعالیت نام برد و تاکید کرد: تمامی ظرفیت‌ها و تجارب انتشارات به‌نشر در حوزه کتاب، اقتصاد کتاب و فعالیت‌های ترویجی کتاب محور در خدمت دانشگاه است و انتشارات به‌نشر از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک استقبال می‌کند. 

مدیرعامل به‌نشر ، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاه را ظرفیت محتوایی غنی و پرباری توصیف کرد که می‌توان از محتوای آن در مباحث کلان نشر و در سطح بین المللی استفاده کرد.

سعیدی ضمن تاکید بر حوزه ادبیات دینی به عنوان کار ویژه به‌نشر در سال‌های اخیر، پیشنهاد مشارکت در زمینه انتخاب موضوع و سوژه، تامین محتوای پژوهشی لازم و همکاری در زمینه بررسی اتقان و استناد آثار حوزه ادبیات دینی را مطرح کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی