پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۵

برگزاری جلسه آموزش زوجین طرح زندگی به سبک رضوی در قم

طرح آموزشی زندگی به سبک رضوی توسط کانون تخصصی بانوان وخانواده خدمت رضوی قم اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، شصت و دومین جلسه طرح زندگی به سبک رضوی با هدف آگاهی بخشی و اعتلای روابط خانواده با بهره‌ گیری از اساتید حوزه و دانشگاه، ویژه زوجین جوان توسط کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی قم برگزار شد.

در این جلسه حمیدرضا گلوردی مدرس دوره با اشاره به اینکه سبک زندگی رضوی در راستای تقویت تعاملات موثر و آرامش بخش زوج‌های جوان موثر می‌باشد، بر نهادینه کردن آن در جامعه و زندگی فردی تاکید کرد.

وی سپس به مهارت همسرشناسی شامل شناخت ویژگی همسر و جنسیت همسر اشاره کرد و گفت: راه های شناخت همسر از سه طریقِ، کمک از خود همسر، کمک از طریق اطرافیان و دقت و تحلیل خود میسر است که به درک بهتر، برنامه ریزی بهتر، و تکامل زن و شوهر منجر می گردد.

گلوردی، در پایان ضمن ترغیب زوج‌های جوان به استفاده بیشتر و اثربخش از مجموعه برنامه‌های آموزشی، مشاوره‌ای و حمایتی گفت: این طرح زندگی به سبک رضوی در سه سطح خدمات شامل: اطلاع‌رسانی و پشتیبانی آموزشی، خدمات راهنمایی و مشاوره تلفنی و خدمات مشاوره حضوری برای زوجین جوان توسط رابطین کانون، ارائه می گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی