پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار انجام شد، 
۱۴۰۲-۰۵-۱۸

آغاز به کار سلسله دوره‌های کاربرد رسانه در امور فرهنگی در فرهنگسرای امام رضا(ع)

همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار سلسله دوره‌های کاربرد رسانه در امور فرهنگی در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی آغاز شد.

 به گزارش آستان نیوز، نخستین دوره از سلسله دوره‌های کاربرد رسانه در امور فرهنگی با موضوع خبرنویسی به مناسبت هفدهم مرداد همزمان با روز خبرنگار در فرهنگسرای امام رضا علیه السلام سبزوار آغاز به کار کرد.
سلسله دوره‌های کاربرد رسانه در امور فرهنگی با مجوز معاونت سرمایه انسانی آستان قدس رضوی طراحی شده و طی آن کارشناسان فرهنگسرای مذکور به صورت حضوری با نحوه تنظیم رویدادهای حوزه فرهنگی آشنا خواهند شد.
این خبرحاکی است فراگیران این دوره‌ها علاوه بر خبرنویسی تکنیک‌های مصاحبه، گزارش نویسی برای مطبوعات و ویراستاری متون خبری را  نیز فرا می‌گیرند.
لازم به ذکر است فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار یکی از مراکز فرهنگی زیر مجموعه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی است که از سال ۹۵ در غرب خراسان رضوی شروع به فعالیت کرده و در این مرکز خدماتی در قالب کتابخانه، سالن بزرگ اجتماعات و مجموعه آموزشی برای نونهالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به شهروندان سبزواری ارائه می‌شود.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی