پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۹

روضه خوانی کوچه محلات درب منازل شهدای کرمانشاه

مسئول کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت کرمانشاه از برگزاری برنامه پلاک ۸ طی ماه های محرم و صفر در استان با همت هیئت منازل الشهدا و مشارکت خادمیاران رضوی خبر داد.

محمدسعید شیرزادی درگفتگو با آستان نیوز از کرمانشاه اظهار داشت: روضه خوانی درب منازل شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، سرداران شهید در ماه های محرم و سفر به مدت ۴ سال است که به صورت خودجوش و مردمی توسط هیئت فرهنگی مذهبی منازل الشهدا برگزار می شود.

وی هدف از این برنامه را قدردانی از خانواده های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیا روضه های سنتی و خانگی در استان عنوان کرد.
 
شیرزادی ادامه داد: طی این برنامه، یک مراسم روضه مختصر همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی با همت هیئت منازل الشهدا درب منازل شهدا اجرا می شود و از خانواده آنان درخواست می کنیم با عکس شهید خود در این مراسم حضور یابند.
وی افزود: با عنایت حضرت رضا(ع) سال گذشته افتخار میزبانی ۷۰ مراسم را داشتیم و امسال تا کنون ۱۸ برنامه اجرا شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
شیرزادی ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در مراسم روضه خوانی کوچه و محلات گفت: پنجشنبه ۱۹ لغایت شنبه ۲۱ مرداد ماه خانواده محترم شهیدان نادر بیرامی، حسین گوهرچی و سردار حمید حامدی  میزبان مجلس روضه حضرت سیدالشهدا(ع) خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی