پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۸

پرچم امام حسین(ع) در آغوش بیماران جای گرفت

هنگامی که پرچم امام حسین(ع) با آرامشی خاص بر دستان خادمان امام مهربانی به سوی بیمارستان بروجرد در حرکت بود، نوری ناب از ایمان و شفافیت در همه اتاق‌ها پخش شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، همزمان با ماه محرم به همت کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی بروجرد و با مشارکت موکب نورالائمه، سفیران امام مهربانی با پرچم‌هایی از حرم مطهر امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام که با عطری از معنویت  همراه بود، در بیمارستان چمران بروجرد حضور یافتند و امید و ایمان را به همگان هدیه کردند.

این ارتباط معنوی و بی‌پایان با دنیای مقدس حرم‌ها پیوند خورد و عطر شفابخش پرچم‌های متبرک در بیمارستان چمران بروجرد پیچید و حال و هوای معنوی خاصی را برای بیماران و همراهان آنان رقم زد. خادمیاران بسته‌های متبرک رضوی را به نیابت از امام مهربانی‌ها حضرت رضا علیه السلام به بیماران هدیه دادند.

در نهایت این رویداد، نمادی از همدلی بی‌پایان بین حرمه ای مطهر رضوی و کربلای معلی با بیمارستان چمران بود. شمیم عطر شفابخش این حرم‌ها، با پرچم‌های متبرک، آمیزه‌ای از ایمان، امید و عشق به شفا و بهبود را به هر کسی که در این مرکز درمانی حضور داشت، هدیه داد و این اتفاق به نحوی خاص، نه تنها تجربه‌ی درمانی را بهبود داد، بلکه روح و روان همگان را با ایمان و امید به سوی آینده‌ای بهتر هدایت کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی