پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۱

توسعه سبد محصولات سلامت محور در شرکت صنایع غذایی رضوی

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی گفت: این مجموعه با همکاری شرکت‌های فناور در حوزه سلامت و غذا، سبد محصولات جدید و سلامت محور خود را توسعه می‌دهد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: شکلات سلامت محور و محصولات حاوی پروبیوتیک و پست بیوتیک، از جمله مواردی هستند که تولید آن در دستور کار شرکت طی سال جاری قرار گرفته است.

او ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی شده است در راستای تحقق نیازهای مشتریان و رشد تولید و فروش، از خطوط فعلی کارخانه برای تولید برخی محصولات جدید استفاده شود تا با کاهش هزینه سربار، به سهم خود نقشی در مهار تورم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی درباره دیگر اقدامات این مجموعه برای تحقق شعار «مهارم تورم و رشد تولید» تصریح کرد: عقد قراردادهای بلند مدت با تامین‌کنندگان معتبر کشوری و استانی برای خرید اقلام اساسی، مواد اولیه و خدمات، یکی از مواردی است که ثبات قیمت‌ها، جلوگیری از افزایش بی‌رویه نرخ و مهار تورم قیمت محصولات را به دنبال دارد.

او ادامه داد: در حوزه فروش نیز برنامه‌های مختلفی همچون تقویت و ایجاد تغییرات در سازمان فروش، جذب بازاریاب، تعریف پروژه‌های فروش محور و... در دستور کار قرار دارد.

هادیان با تاکید بر لزوم توسعه سبد محصولات این شرکت با استفاده از ظرفیت خالی تولیدکنندگان داخل کشور گفت: علاوه‌براین، به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از این ظرفیت برای تامین مواد اولیه باکیفیت استفاده کرده‌ایم.

او ادامه داد: با توجه به اضافه شدن خطوط تولید شرکت سامان بازار رضوی و تکمیل محصولات شرکت صنایع غذایی رضوی در گروه‌های آبمیوه، کنسرو، رب گوجه فرنگی و انواع سس، برنامه هدفمند و منسجمی در حوزه تولید و فروش شرکت طرح‌ریزی شده است تا این قبیل محصولات در راستای شعار از مزرعه تا سفره در سبد خرید مردم قرار گیرد.

هادیان درباره استراتژی تولید بدون کارخانه هم خاطرنشان کرد: برای ایجاد تنوع در محصولات شرکت صنایع غذایی رضوی همچنین قرار است از ظرفیت بالقوه سایر واحدهای تولیدی بهره گرفته شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی