پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۰

کارگاه آموزشی آشنایی نحوه کار با سامانه خادمیاری در تبريز برگزار شد

معاونت خادمیاری کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز کارگاه‌های آموزش نحوه کار با سامانه خادمیاری را برای خادمیاران و یاوران رضوی تبریز برگزار نمود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، سلمان محمدزاده معاون خادمیاری کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز گفت: به منظور آشنایی بیشتر خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های محله‌ای برادران و خواهران شهرستان تبریز با سامانه خادمیاری و نحوه انتخاب مصداق و گزارش‌گذاری در سامانه، گارگاه‌های آموزشی برگزار کرد. 

وی افزود: هم اکنون در سطح شهرستان تعداد ٢٢ کانون خدمت رضوی محله‌ای برادران و تعداد ٢١ کانون خدمت رضوی محله‌ای بانوان در حال فعالیت هستند که به منظور حضور اکثریت خادمیاران در این کارگاه‌های آموزشی، کانون‌های محله‌ای شهرستان پهنه‌بندی شد و پنج کانون محله‌ای به عنوان پایلوت انتخاب و خادمیاران کانون‌های همجوار برای شرکت در این دوره‌ها دعوت شدند.

محمدزاده اضافه کرد:  کارگاه‌های آموزشی عصرها ساعت از ساعت ١٧ تا ٢٠ به  مدت سه ساعت در محل کانون‌های منتخب برگزار گردید که در هر برنامه ابتدا به مدت یک و نیم ساعت نحوه کار با سامانه خادمیاری توسط خادمیار علیرضا لطفی آموزش داده شد و در ادامه جلسه آموزش اخلاق خادمیاری توسط خادمیار امجد برای حاضرین ارائه شد. 

معاون خادمیاری با اشاره به حضور فعال خادمیاران در این دوره های آموزشی افزود: در کارگاه آموزشی کانون محله‌ای محسنین رضوی ١۵٠ نفر، کانون مسجد نظیروندی ٩۵ نفر، کانون کرامت شهر سردرود ۵٠ نفر، کانون‌المهدی مسجد مرزداران ١٠۴ نفر و در کانون مسجد صفای بنی هاشم ١٠٠ خادمیار و یاور رضوی حضور داشتند. 

محمدزاده در آخر اضافه کرد: این دوره های آموزشی ادامه‌دار بوده و در هفته بعد در کانون الزهراء مسجد النبی آخونی و کانون شهید قاضی مسجدوهاب آقا نیز برای بانوان خادمیار برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی