پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۰

ارائه خدمات مشاوره و حقوقی به شهروندان از سوی خادمیاران ساروی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری گفت: خادمیاران دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۱۵ الی ۱۸ با برپایی میز خدمت به شهروندان و مراجعین خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری گفت: خادمیاران دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در ساعات ۱۵ الی ۱۸ با برپایی میز خدمت به شهروندان و مراجعین خدمات ارائه می‌کنند.

سید عباس حسین‌نژاد با اعلام اینکه این خدمت با هدف تسهیل دسترسی شهروندان و اقشار محروم به خدمات اجتماعی، فرهنگی در عرصه‌های تخصصی توسط خادمیاران رضوی به شهروندان ارائه می‌شود خاطر نشان کرد: با الهام و به تاسی از سیره امام مهربانی‌ها علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با برپایی میز خدمت مشاوره در دفتر شهرستان ساری گوشه‌ای از مشکلات و سوالات مراجعین با عنایت امام رئوف(ع) و همت و تلاش خادمیاران رضوی مرتفع می‌شود. 

وی گفت: این اقدام خداپسندانه که با استقبال مردم متقاضی همراه می‌باشد به صورت همه روزه استمرار دارد و هرگونه خدمات مشاوره‌ای و حقوقی و... توسط خادمیاران و یاوران رضوی مسلط به امور ارائه می‌گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی