پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۲

80 مسجد استان البرز پایگاه شبکه خادمیاری می‌شوند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز گفت: با رایزنی انجام شده با مدیریت امور مساجد، 80 مسجد در استان تبدیل به پایگاه شبکه خادمیاری البرز خواهند شد.

قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در گفتگو با آستان نیوز گفت: آنچه از خدمات اجتماعی به مردم توسط کانون‌های خدمت رضوی ارائه می‌شود ابزاری است برای انتقال فرهنگ رضوی از این رو به دنبال این هستیم که بر اساس تاکیدات رهبری امید آفرینی را در جامعه گسترش دهیم.

وی با اشاره به مهمترین رویکردهای برنامه‌های شبکه خادمیاری استان البرز در مسئولیت جدید خود اظهار کرد: از اینکه توفیق حضور در این جایگاه را پیدا کردم خداوند را شاکرم و از ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) بابت این توفیق خادمی قدردان هستم .

مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز ادامه داد: برنامه‌های مد نظر ما در واقع همان ادامه مسیر دو دوره مدیریتی سابق و اسبق از سال 95 و بر اساس اسناد بالادستی و منویات تولیت آستان مقدس و دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های ابلاغی است.

مصطفایی با معرفی برخی از اقدامات انجام شده در مدیریت جدید کانون‌های خدمت رضوی استان تصریح کرد: در ساختار جدید مجموعه شبکه خادمیاری، استان‌ها زیر مجموعه بنیاد کرامت رضوی هستند و بر فعالیت این مجموعه نظارت و برنامه‌ریزی می‌کنند. ما نیز به دنبال این هستیم جایگاه خادمیاری استان البرز همچون دوره‌های قبلی در سطح کشور تقویت شود و بتوانیم نوکری و خادمی خود را به آستان مقدس حضرت رضا(ع) بیش از پیش ارائه کنیم.

وی گفت: امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم یک ساختار چابک و تاثیر گذار بر اساس منویات تولیت معزز و بنیاد کرامت رضوی در استان داشته باشیم و این برنامه از سال گذشته آغاز شده و تقریبا به ثمر نشسته است و این ساختار را در سطح مدیریت استان و هم در مجموعه دبیرخانه‌های شهرستان‌ها اجرایی کردیم.

مساجد البرز پایگاه شبکه خادمیاری می‌شوند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز با معرفی یکی از برنامه‌های شبکه خادمیاری در سطح استان البرز افزود: به دنبال این هستیم که پایگاه استقرار شبکه خادمیاری استان را به مساجد منتقل کنیم و در این راستا مذاکراتی را با مسئولان امور مساجد استان و رابطین مساجد در جلساتی مطرح کردیم.

وی ادامه داد: کانون‌های مرکزی ما در مناطق، در مکان‌هایی مستقر هستند از این رو با رایزنی با حجت الاسلام کمالی دهقان مدیر رسیدگی به امور مساجد استان تصمیم گرفته شد مساجدی که جمعیت کمتری دارند پایگاه شبکه خادمیاری قرار بگیرند و خدمات در قالب خادمیاری امام رضا(ع) از مساجد انجام شود.

وی گفت : این برنامه فعلا در 80 مسجد در کل استان هدف گذاری شده و قرار است هیئت های خدام رضا به صورت هفتگی و گردشی برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضا(ع) را در مساجد اجرا کنند تا فضای مساجد رنگ و بوی امام رضایی بگیرد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی