پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۲

حمایت مالی از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در رویداد «دعوت»

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: رویداد دعوت با رویکرد حمایت مالی، معنوی، برندسازی، تجاری‌سازی و بازارسازی تولیدات و طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان توسط این شرکت برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر مجتبی بهنام تقدسی در گفت‌وگو با بخش خبری تلویزیون آستان قدس رضوی درباره دومین رویداد دعوت که با محوریت فناوری‌های حوزه سلامت و درمان آغاز به کار کرده است، گفت: صنایع پیشرفته رضوی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان است.
او ادامه داد: اگر ایده‌ای تبدیل به محصول شده باشد و بخواهد وارد مرحله تجاری‌سازی و تولید انبوه شود، نیاز به حمایت مادی، معنوی، اعتبار برند و بازارسازی دارد که شرکت صنایع پیشرفته رضوی در این مرحله ورود پیدا کرده و علاوه‌بر حمایت‌های لازم، کمک می‌کند ایده‌ها به تجاری‌سازی منتج شوند.
مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی تصریح کرد: این مجموعه برای شناسایی ایده‌های نوآورانه و فناورانه، رویدادهایی را با محورهای مشخص برگزار می‌کند که یکی از این موارد، رویداد درگاه عرضه و تقاضای حوزه دانش‌بنیان یا به اختصار دعوت است.
او با اشاره به محوریت دومین رویداد دعوت افزود: با توجه به این‌که حوزه سلامت و درمان یکی از اولویت‌های آستان قدس رضوی به شمار می‌رود، از تمامی کسانی که در سراسر کشور در حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت طرح و ایده‌ای دارند و به محصول تبدیل شده است، دعوت می‌کنیم طرح‌های خود را در این رویداد ارائه دهند.
تقدسی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها و ایده‌ها پس از منتورینگ و بررسی مشکلات بازار، انتخاب شده و در آبان ماه سال جاری با هدف کمک و حمایت‌های لازم، به سرمایه‌گزاران آستان قدس رضوی و سایر سرمایه‌گزاران عرضه می‌شود. 
گفتنی است، اولین دوره از رویداد دعوت سال گذشته در حوزه مصالح ساختمانی نوین برگزار شد که طی آن سه طرح علاوه بر دریافت جایزه نقدی، توسط سه سرمایه گزار آستان قدس رضوی مورد حمایت قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی